Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25871
Title: Постійне задоволення клієнтів фірм
Other Titles: Permanent satisfaction of company’s stakeholders
Authors: Балєвський, Б.
Bibliographic description (Ukraine): Балєвський Б. Постійне задоволення клієнтів фірм / Б. Балєвський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 78–80. – Бібліографія: 17 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: клієнт
постійне задоволення
stakeholders
permanent satisfaction
Abstract: У літературі зі сфери маркетингу і менеджменту велику увагу приділено аспекту “задоволення”. Однак пропонуємо замінити його на “постійне задоволення“. Ця стаття – чергова авторська спроба здійснити це. Її додаткова мета – демонстрація потреби виконання повторної класифікації внутрішніх і зовнішніх клієнтів сучасних підприємств, а також підвищення перманентного рівня задоволення кожної з груп клієнтів і економізація ринкових дій фірм. Many discussions in the literature on marketing and management are devoted to the phenomena of “satisfaction”. Nevertheless some novelty is connected with the try to exclude this term and replace it with the term “permanent satisfaction”. This article is a new try of the author to do it. The additional goal of the article is to demonstrate the necessity to undertake repeated classification of internal and external stakeholders of modern companies, as well as rising of permanent satisfaction of every group of stakeholders and economization of company’s market activities.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25871
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16-78-80.pdf154,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.