Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25871
Назва: Постійне задоволення клієнтів фірм
Інші назви: Permanent satisfaction of company’s stakeholders
Автори: Балєвський, Б.
Бібліографічний опис: Балєвський Б. Постійне задоволення клієнтів фірм / Б. Балєвський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 78–80. – Бібліографія: 17 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: клієнт
постійне задоволення
stakeholders
permanent satisfaction
Короткий огляд (реферат): У літературі зі сфери маркетингу і менеджменту велику увагу приділено аспекту “задоволення”. Однак пропонуємо замінити його на “постійне задоволення“. Ця стаття – чергова авторська спроба здійснити це. Її додаткова мета – демонстрація потреби виконання повторної класифікації внутрішніх і зовнішніх клієнтів сучасних підприємств, а також підвищення перманентного рівня задоволення кожної з груп клієнтів і економізація ринкових дій фірм. Many discussions in the literature on marketing and management are devoted to the phenomena of “satisfaction”. Nevertheless some novelty is connected with the try to exclude this term and replace it with the term “permanent satisfaction”. This article is a new try of the author to do it. The additional goal of the article is to demonstrate the necessity to undertake repeated classification of internal and external stakeholders of modern companies, as well as rising of permanent satisfaction of every group of stakeholders and economization of company’s market activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25871
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2012. – № 749

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16-78-80.pdf154,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.