Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25845
Название: Формування умов конкурентності за видами господарської діяльності
Другие названия: Creating of competitive conditions by economic activities
Авторы: Поплавська, Ж. В.
Михальчишин, Н. Л.
Библиографическое описание: Поплавська Ж. В. Формування умов конкурентності за видами господарської діяльності / Ж. В. Поплавська, Н. Л. Михальчишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 66–70. – Бібліографія: 8 назв.
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво Львівської політехніки
Ключевые слова: умови конкурентності
частка ринку
конкуренція
конкурентне становище
суб’єкт господарювання
condition of competition
market share
competition
competition position
entrepreneurs
Краткий осмотр (реферат): Здійснено наукові дослідження з метою виявлення умов конкурентності в діяльності суб’єктів господарювання, оскільки в переважній більшості наукових досліджень конкуренції на товарних ринках до уваги беруться ринкові показники, а не особливості господарської діяльності підприємств, які за своєю поведінкою відображають наявність чи відсутність конкуренції на ринку. З огляду на це у статті розглянуто поняття “умови конкурентності” та визначено методи їх формування за видами діяльності, встановлено залежність умов конкурентності від частки ринку суб’єкта господарювання, наведено класифікацію методів досягнення умов конкурентності залежно від способу впливу на конкуренцію. Carried out research to identify the conditions of competition in activities of economic entities, since the vast majority of research competition in product markets are taken into account market performance rather than features of business enterprises that their behavior reflects the presence or absence of competition in the market. We consider the concept of "condition of competition" and defined methods of their formation by activity. The dependence of the competitive conditions of the market share of the entity. The classification methods of achieving the conditions of competition depending on how the impact on competition.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25845
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:Логістика. – 2012. – № 749

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
14-66-70.pdf165,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.