Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25595
Назва: Commercialization of high-tech products: theoretical-methodological aspects
Автори: Shpak, N.
Knyaz, S.
Myroshchenko, N.
Kolomiyets, O.
Бібліографічний опис: Commercialization of high-tech products: theoretical-methodological aspects / N. Shpak, S. Knyaz, N. Myroshchenko, O. Kolomiyets // Econtechmod : an international quarterly journal on economics in technology, new technologies and modelling processes. – Lublin ; Rzeszow, 2014. – Volum 3, number 1. – P. 81–88. – Bibliography: 20 titles
Дата публікації: 2014
Видавництво: Lviv Polytechnic National University
Теми: сommercialization
high-tech product
diffusion
effectiveness
innovativeness
evaluation
Короткий огляд (реферат): Based on theoretical knowing of modern, economic concepts of innovation, systems theory, management and information and also on the practice of their using in the management system of enterprises, in this case was proposed a new solution of scientific problems. It was the development of theoretical and methodical applied principles concerning the commercialization of high-tech products industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25595
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Econtechmod. – 2014. – Vol. 3, No. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13-81-88.pdf316,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.