Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2506
Назва: Особливості асортиментної політики автомобілебудівного підприємства в умовах кризи
Автори: Стернюк, О. Б.
Бібліографічний опис: Стернюк О. Б. Особливості асортиментної політики автомобілебудівного підприємства в умовах кризи / О. Б. Стернюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 400–406. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Теми: асортиментна політика
структура асортименту
автомобілебудівне підприємство
клас моделей автомобілів
assortment policy
structure of assortment
motor industry enterprise
cars model class
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано тенденції розвитку вітчизняного автомобілебудування в «докризовий період». Визначені орієнтовні напрями формування асортиментної політики автомобілебудівного підприємства в період фінансово-економічної кризи.Tendencies of development of domestic motor industry in “pre-crisis the period” are analysed. Reference directions of forming аssortment policy of the automakers in financial and economic crisis period are defined. Keywords: assortment policy, assortment structure, carmaker, a cars model class.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2506
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2009. – №640

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
58.pdf186,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.