Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25039
Назва: Буктрейлер як засіб просування книги
Автори: Бессараб, Анастасія
Бібліографічний опис: Бессараб А. Буктрейлер як засіб просування книги / Анастасія Бессараб // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 310–311. – Бібліографія: 1 назва.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: booktrailer
book
reading
contest game
promotion
Короткий огляд (реферат): Given the definition of booktrailer, the story of its origin and classification: on authorship, subject, content, method of visual realization. Сalled сontest games for the creation of booktrailers in particular Ukrainian: Ukrainian competition booktrailers Heroes Come to Life jn The Screen in Advertising (based State Library of Ukraine for young people with the Ukrainian Library Association); Short Film Competition “Knigoproektor” (based Ukrainian Institute for Public Leadership). Noted that booktrailers provide new opportunities for publishers and readers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/25039
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2014). – 2014 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
148-310-311.pdf245,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.