Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2500
Назва: Оцінювання ефективності маркетингових заходів
Автори: Мавріна, А. О.
Бібліографічний опис: Мавріна А. О. Оцінювання ефективності маркетингових заходів / А. О. Мавріна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 334–341. – Бібліографія: 12 назв.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Теми: маркетингові витрати
маркетингові інвестиції
ефективність маркетингових витрат
рентабельність маркетингових інвестицій
marketing charges
marketing investments
marketing effectiveness
marketing ROI
return on marketing investment
Короткий огляд (реферат): Ідентифіковано сутність маркетингових витрат та підходи до оцінювання їх ефективності. Розглянуто маркетингові витрати з позиції маркетингових інвестицій. Структуризовано існуючі показники оцінювання ефективності маркетингових заходів, виявлено їхні переваги та недоліки.The essence of marketing expenses and approaches to estimation of their efficiency is identified. Marketing expenses from a position of marketing investments are considered. It is defined existing indicators of marketing actions efficiency estimation, their advantages and lacks are found out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2500
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2009. – №640

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
48.pdf201,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.