Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24929
Назва: Аналіз друкованих та електронних джерел рекламних видань
Автори: Скоробогатих, Наталя
Хміль, Ірина
Бібліографічний опис: Скоробогатих Н. Аналіз друкованих та електронних джерел рекламних видань / Наталя Скоробогатих, Ірина Хміль // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 224–225. – Бібліографія: 1 назва.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: друковані видання оголошень
електронні аналоги
електронні джерела оголошень
Короткий огляд (реферат): The advertisement filling of periodicals is analysed from the point of view of traditional presentation of information and him electronic variant. Such segment of the informative filling is investigational in print editions, and also on Internet-auctions. Comparative description, advantages and defects, is illuminated each of such advertisement information generators. This analysis is conducted on the Ukrainian segment of array of advertisement information.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24929
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2014). – 2014 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
105-224-225.pdf234,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.