Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24922
Назва: Новітні технології електронного маркетингу на підприємстві
Автори: Химиця, Наталія
Войтович, Галина
Бібліографічний опис: Химиця Н. Новітні технології електронного маркетингу на підприємстві / Наталія Химиця, Галина Войтович // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 210–211. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: електронний маркетинг
контент-маркетинг
маркетингові технології
Короткий огляд (реферат): New technologies of email marketing company are studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24922
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2014). – 2014 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
98-210-211.pdf233,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.