Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24920
Назва: Інформаційна складова рекламної кампанії
Автори: Дропа, Мар’яна
Думанський, Нестор
Бібліографічний опис: Дропа М. Інформаційна складова рекламної кампанії / Мар’яна Дропа, Нестор Думанський // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 206–207. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: інформаційна складова
сфера застосування
реклама
рекламна кампанія
просування
Короткий огляд (реферат): The product of efficient and high-quality advertising can be considered already half sold. It is unbreakable, confirmed the practice of truth.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24920
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2014). – 2014 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
96-206-207.pdf244,19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.