Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24777
Назва: Сугестивні технології створення іміджу
Автори: Іванців, Орислава
Бібліографічний опис: Іванців О. Сугестивні технології створення іміджу / Орислава Іванців // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 138–139. – Бібліографія: 3 назви.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: мовна сугестія
лінгвістичні технології
корпоративний імідж
Короткий огляд (реферат): The article focuses on the verbal aspect of suggestion. The main linguistic techniques of suggestion in the sphere of corporate imagemaking are distinguished.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24777
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2014). – 2014 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
62-138-139.pdf284,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.