Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2457
Назва: Застосування брейдингу: переваги і недоліки
Автори: Білан, О. В.
Бібліографічний опис: Білан О. В. Застосування брейдингу: переваги і недоліки / О. В. Білан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 231–235. – Бібліографія: 14 назв.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Теми: бренд
торгова марка
товарний знак
brand
trade mark
commodity sign
Короткий огляд (реферат): Досліджено відмінності та дотичність категорій “бренд”, “торгова марка”, “товарний знак”, “фірмовий знак” з метою субординації їх змістових значень. Виявлено чинники зовнішнього та внутрішнього середовища, що чинять синергетичний вплив на результати впровадження брендингу вітчизняними підприємствами. Індентифіковано вплив брендингу на споживачів і суспільство загалом. It is investigational difference and similarity categories of “brand”, “trade mark”, “commodity sign”, “logo” with the purpose of deference to rank of them semantic values. Found out the factors of external and internal environment, which render synergistically influence on the results of introduction of branding domestic enterprises. Identification influence of branding on users and society on the whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2457
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2009. – №640

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf170,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.