Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24552
Назва: Optimization of marketing strategy’s selection process in automobile company
Автори: Yurynets, O.
Tomyuk, O.
Бібліографічний опис: Yurynets О. Optimization of marketing strategy’s selection process in automobile company / O. Yurynets, O. Tomyuk // Econtechmod : an international quarterly journal on economics in technology, new technologies and modelling processes. – Lublin ; Rzeszow, 2014. – Volum 3, number 2. – P. 99–103. – Bibliography: 22 titles.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Commission of Motorization and Energetics in Agriculture
Теми: marketing strategy
automobile companies
innovation potential
Короткий огляд (реферат): The article analyzes existing classifications of marketing strategies of the company. The main criteria for marketing strategy’s selection, used by management in its strategic activities, were defined. Based on research, a simplified classifier of marketing strategies, which will facilitate efficient strategic marketing activities, was developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24552
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Econtechmod. – 2014. – Vol. 3, No. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17-99-103.pdf171,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.