Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2447
Назва: Оцінювання ефективності INTERNET-реклами
Автори: Новаківський, І. І.
Любомудрова, Л. С.
Бібліографічний опис: Новаківський І. І. Оцінювання ефективності INTERNET-реклами / І. І. Новаківський, Л. С. Любомудрова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 175–182. – Бібліографія: 7 назв.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Теми: Internet-реклама
таргетинг
баннерна реклама
цільова аудиторія споживачів
блоги
блогосфера
nternet-advertising
targeting
banner’s advertising
purpose-oriented customers
blogs
blogsphere
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сучасні способи розміщення реклами в глобальній мережі INTERNET, проведено порівняльну характеристику і доцільність використання цих способів з погляду їхніх переваг, недоліків, вартісної компоненти, цільової спрямованості. Запропоновано механізми аналізу економічної ефективності використання таких рекламних засобів з врахуванням принципів управління інвестиціями. The modern methods of advertising placing are considered in the global network of INTERNET, comparative description and expedience of the use of these methods is conducted from point of their advantages, failings, cost components, having a special purpose orientation. The mechanisms of analysis of economic efficiency of the use of such publicity facilities are offered taking into account principles of management investments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2447
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми економіки та управління. – 2009. – №640

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf274,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.