Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24375
Назва: Teaching consecutive interpretation by means of “Dialog Nibelung” software
Автори: Strilets, Valentyna
Kolos, Yulia
Бібліографічний опис: Strilets V. Teaching consecutive interpretation by means of “Dialog Nibelung” software / Valentyna Strilets, Yulia Kolos // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IV Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2013, 21–23 листопада 2013 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 88–89. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Bibliography: 2 titles.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: translation
professional competence
consecutive interpretation
source text
target text
skill
translation shorthand
computer-mediated exercise
skills formation exercises
skills development exercises
Короткий огляд (реферат): The article deals with an urgent problem of computer software implementation in professional interpretation competence formation. The article is aimed at describing “Dialog Nibelung” software facilities that can contribute to interpretation skills formation and match them to the system of relevant exercises. The system of computer-mediated exercises for teaching interpretation was developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24375
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні та соціальні науки (HSS-2013). – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34-88-89.pdf112,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.