Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24366
Назва: Requirements to a text of advertisement
Автори: Shmilyk, Iryna
Бібліографічний опис: Shmilyk I. Requirements to a text of advertisement / Iryna Shmilyk // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IV Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2013, 21–23 листопада 2013 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 60–61. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Bibliography: 5 titles.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: text of advertisement
structure
expressiveness
civility
linguistic norm
Короткий огляд (реферат): In the given article the author has studied the peculiarities of the structure of advertisement: the title, introduction, content, conclusion, price and address. The author has also dealt in the article with the main requirements to a text of advertisement: its singularity, conciseness, expressiveness, civility and compliance with linguistic norms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24366
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні та соціальні науки (HSS-2013). – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24-60-61.pdf94,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.