Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24364
Title: Region rebranding technologies
Authors: Kolesnycka, Natalia
Bibliographic description (Ukraine): Kolesnycka N. Region rebranding technologies / Natalia Kolesnycka // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IV Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2013, 21–23 листопада 2013 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 56–57. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Bibliography: 6 titles.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: brand
branding
information
rebranding
region
Abstract: The purpose of this paper is to highlight concepts of rebranding and its technologies. The author believes that rebranding is the reflection of branding process that essentially the same thing. Actually author tries to show this in her work.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24364
Content type: Article
Appears in Collections:Гуманітарні та соціальні науки (HSS-2013). – 2013 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22-56-57.pdf113,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.