Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24364
Назва: Region rebranding technologies
Автори: Kolesnycka, Natalia
Бібліографічний опис: Kolesnycka N. Region rebranding technologies / Natalia Kolesnycka // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали IV Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2013, 21–23 листопада 2013 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 56–57. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Bibliography: 6 titles.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: brand
branding
information
rebranding
region
Короткий огляд (реферат): The purpose of this paper is to highlight concepts of rebranding and its technologies. The author believes that rebranding is the reflection of branding process that essentially the same thing. Actually author tries to show this in her work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24364
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні та соціальні науки (HSS-2013). – 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22-56-57.pdf113,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.