Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24319
Назва: Segmentation of industrial markets
Автори: Drugă, Petruţa
Бібліографічний опис: Drugă P. Segmentation of industrial markets / Petruţa Drugă // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 68–71. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки). – Bibliography: 8 titles.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: segmentation
target market
positioning
nested approach
Короткий огляд (реферат): The business marketing manager performs on a market consisting of many different types of industrial customers with different needs. Only when this aggregate market is split into meaningful categories, the business marketing strategist can react suitably and usefully to the unique needs. After the determination process of the segments has ended, then the marketer must estimate the demand for every segment. Accurate projections of future possible sales represent one of the most important and demanding dimensions of industrial market analysis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24319
Тип вмісту : Article
Book
Розташовується у зібраннях:Економіка і менеджмент (EM-2011 ). – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21-Druga-68-71.pdf194,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.