Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24302
Title: Соціальна відповідальність та неомаркетинг у вітчизняних економічних умовах
Authors: Коваль, Зоряна
Bibliographic description (Ukraine): Коваль З. Соціальна відповідальність та неомаркетинг у вітчизняних економічних умовах / Зоряна Коваль // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 88–89. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки).
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: соціальна відповідальність
етична поведінка
неомаркетинг
психоемоційні методи впливу
поведінка споживача
взаємозв’язок «суспільство-підприємство»
Abstract: У статті висвітлено основні аспекти реалізації таких складових соціальної відповідальності вітчизняних підприємств, як відповідальність перед споживачами і працівниками. Досліджено можливості застосування неомаркетингу у взаємозв’язках «підприємство-споживач». Піднято питання неетичості використання методів неомаркетингу в сучасних вітчизняних реаліях.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24302
Content type: Article
Appears in Collections:Економіка і менеджмент (EM-2011 ). – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27-Koval-88-89.pdf183,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.