Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24302
Назва: Соціальна відповідальність та неомаркетинг у вітчизняних економічних умовах
Автори: Коваль, Зоряна
Бібліографічний опис: Коваль З. Соціальна відповідальність та неомаркетинг у вітчизняних економічних умовах / Зоряна Коваль // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 88–89. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки).
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: соціальна відповідальність
етична поведінка
неомаркетинг
психоемоційні методи впливу
поведінка споживача
взаємозв’язок «суспільство-підприємство»
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено основні аспекти реалізації таких складових соціальної відповідальності вітчизняних підприємств, як відповідальність перед споживачами і працівниками. Досліджено можливості застосування неомаркетингу у взаємозв’язках «підприємство-споживач». Піднято питання неетичості використання методів неомаркетингу в сучасних вітчизняних реаліях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24302
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Економіка і менеджмент (EM-2011 ). – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27-Koval-88-89.pdf183,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.