Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24294
Назва: Сутність ефективності маркетингових комунікацій
Автори: Панченко, Ольга
Бібліографічний опис: Панченко О. Сутність ефективності маркетингових комунікацій / Ольга Панченко // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 80–83. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки). – Бібліографія: 13 назв.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: маркетингові комунікації
оцінка
ефективність
методи
ефект
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття ефективності маркетингових комунікацій та методи їх оцінки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24294
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Економіка і менеджмент (EM-2011 ). – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25-Panchenko-80-83.pdf237,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.