Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24294
Title: Сутність ефективності маркетингових комунікацій
Authors: Панченко, Ольга
Bibliographic description (Ukraine): Панченко О. Сутність ефективності маркетингових комунікацій / Ольга Панченко // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 80–83. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки). – Бібліографія: 13 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетингові комунікації
оцінка
ефективність
методи
ефект
Abstract: Розглянуто поняття ефективності маркетингових комунікацій та методи їх оцінки.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24294
Content type: Article
Appears in Collections:Економіка і менеджмент (EM-2011 ). – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25-Panchenko-80-83.pdf237,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.