Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24281
Title: Функціональна послідовність стратегічного маркетингового управління портфелем бізнесів
Authors: Катерина, Яворська
Bibliographic description (Ukraine): Яворська К. Функціональна послідовність стратегічного маркетингового управління портфелем бізнесів / Яворська Катерина // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 84–87. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки). – Бібліографія: 12 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: портфель бізнесів
маркетингове управління
стратегічне маркетингове управління портфелем бізнесів
рівень управління
стратегічна бізнес-одиниця
Abstract: Показано місце стратегічного маркетингового управління в системі стратегічного управління підприємством. Розкрито зміст категорії «стратегічне маркетингове управління портфелем бізнесів» Запропоновано методику маркетингового управління портфелем бізнесів основану на функціональному підході
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24281
Content type: Article
Appears in Collections:Економіка і менеджмент (EM-2011 ). – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26-Yavorska-84-87.pdf238,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.