Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24281
Назва: Функціональна послідовність стратегічного маркетингового управління портфелем бізнесів
Автори: Катерина, Яворська
Бібліографічний опис: Яворська К. Функціональна послідовність стратегічного маркетингового управління портфелем бізнесів / Яворська Катерина // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 84–87. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки). – Бібліографія: 12 назв.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: портфель бізнесів
маркетингове управління
стратегічне маркетингове управління портфелем бізнесів
рівень управління
стратегічна бізнес-одиниця
Короткий огляд (реферат): Показано місце стратегічного маркетингового управління в системі стратегічного управління підприємством. Розкрито зміст категорії «стратегічне маркетингове управління портфелем бізнесів» Запропоновано методику маркетингового управління портфелем бізнесів основану на функціональному підході
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24281
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Економіка і менеджмент (EM-2011 ). – 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26-Yavorska-84-87.pdf238,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.