Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2426
Title: Формування інноваційного потенціалу підприємств шляхом розвитку нематеріальних активів
Authors: Мірошник, Р. О.
Bibliographic description (Ukraine): Мірошник Р. О. Формування інноваційного потенціалу підприємств шляхом розвитку нематеріальних активів / Р. О. Мірошник// Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 150–154. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Keywords: інноваційний потенціал
інноваційна діяльність
інтелектуальний капітал
нематеріальні активи
бізнес-культура
брендинг
innovative potential
innovative activity
intellectual capital
immaterial assets
business-culture
brending
Abstract: Проаналізовано суть та поняття “інноваційний потенціал”. Розглянуто класифікацію інтелектуального капіталу підприємства. Визначено роль нематеріальних активів у формуванні інноваційного потенціалу організації. Обґрунтовано необхідність формування бізнес-культури та брендингу в управлінні розвитком нематеріальних активів. Essence and concept is analyzed “innovative potential”. Classification of intellectual capital of enterprise is considered. Certainly role of immaterial assets in forming of innovative potential of organization. Grounded necessity of forming of business culture and brendingu in a management development of immaterial assets.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2426
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2009. – №640

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf154,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.