Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24218
Назва: Структурно-функціональна семантика категорії “взаємодія” в педагогічній психології
Інші назви: Структурно-функциональная семантика категории “взаимодействие” в педагогической психологии
Structural and functional semantics of the category of interaction in pedagogical psychology
Автори: Ковальчук, Зоряна
Бібліографічний опис: Ковальчук З. Структурно-функціональна семантика категорії “взаємодія” в педагогічній психології / Зоряна Ковальчук // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2013. – № 2. – С. 137–143. – Бібліографія: 8 назв.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: семантика
взаимодействие
педагогическая психология
межличностный
учитель
ученик
semantics
interaction
pedagogical psychology
interpersonal
teacher
pupil
Короткий огляд (реферат): Предлагаемая статья является философским, этимологическим, семантическим и лингвостилистическим анализом понятия “педагогическое взаимодействие”, что позволит углубить уровень понимания сущности его дефиниции для дальнейшего научного исследования. The article is a philosophical, etymological, semantic, lingual and stylistic analysis of the notion of “pedagogical interaction” that gives the possibility to raise understanding of its definition essence for further scientific researches.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24218
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18-137-143.pdf362,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.