Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24213
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСинявська, Алла-
dc.date.accessioned2014-04-03T12:02:47Z-
dc.date.available2014-04-03T12:02:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСинявська А. Використання Інтернет-ресурсу – блоґів – при навчанні письма англійською мовою / Алла Синявська // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2013. – № 2. – С. 108–113. – Бібліографія: 8 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24213-
dc.description.abstractВ статье рассматривается использование веб-ресурса – блогов – при изучении английского языка для развития коммуникативных навыков письма. Виды блогов, которые используются в учебных целях, их применение, преимущества и недостатки стали предметом нашего исследования. Using of blogs at teaching English for communicative writing skills development is under consideration of the article. Types of blogs used for teaching purposes, their implication, advantages and disadvantages are the subject of the investigation.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectИнтернет-технологииuk_UA
dc.subjectинтернет-ресурсuk_UA
dc.subjectблогuk_UA
dc.subjectразвитие коммуникативных письменных навыковuk_UA
dc.subjectповышение мотивацииuk_UA
dc.subjectInternet technologiesuk_UA
dc.subjectInternet resourceuk_UA
dc.subjectbloguk_UA
dc.subjectcommunicative writing skills developmentuk_UA
dc.subjectmotivation enhancinguk_UA
dc.titleВикористання Інтернет-ресурсу – блоґів – при навчанні письма англійською мовоюuk_UA
dc.title.alternativeИспользование Интернет-ресурса – блогов – при обучении письма на английском языкеuk_UA
dc.title.alternativeUsing of Internet resource “blogs” for teaching English writinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14-108-113.pdf355,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.