Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24212
Title: Підготовка учнів професійної школи до майбутньої творчої професійної діяльності: результати дослідження
Other Titles: Подготовка учащихся профессиональной школы к будущей творческой профессиональной деятельности: результаты исследования
Preparation of vocational schools’ students for future creative professional activity: the results of the research
Authors: Сліпчишин, Лідія
Bibliographic description (Ukraine): Сліпчишин Л. Підготовка учнів професійної школи до майбутньої творчої професійної діяльності: результати дослідження / Лідія Сліпчишин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2013. – № 2. – С. 99–107. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: учащийся
профессионально-техническое учебное заведение
творческая профессиональная деятельность
дом техники
малая рабочая академия
student
vocational school
creative professional activity
House of technique
Small working academy
Abstract: В статье рассматриваются результаты исследования подготовки учащихся к будущей творческой профессиональной деятельности в рамках комплекса “ПТУЗ – Дом техники – Малая рабочая академия”, а также раскрыта роль Дома техники в усовершенствовании организации творческой деятельности учащихся. The article considers the results of the research of vocational schools’ students’ preparation for future creative professional activity within the framework of the complex “Vocational school – House of technique – Small working academy”. The author determines the role of House of technique in the organization improvement of students’ creative activity.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24212
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13-99-107.pdf390,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.