Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24125
Назва: Еволюція змісту фармацевтичної освіти в Україні у 1939-1990 рр. (на прикладі фармацевтичного факультету Львівського державного медичного інституту)
Інші назви: Эволюция содержания фармацевтического образования в Украине в 1939-1990 гг. (на примере фармацевтического факультета Львовского государственного медицинского института)
Evolution of the content of pharmaceutical education in Ukraine during years 1939-1990 (on the example of Pharmaceutical Faculty of Lviv State Medical Institute)
Автори: Різничок, Світлана
Бібліографічний опис: Різничок С. Еволюція змісту фармацевтичної освіти в Україні у 1939-1990 рр. (на прикладі фармацевтичного факультету Львівського державного медичного інституту) / Світлана Різничок // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2013. – № 1. – С. 201–210. – Бібліографія: 12 назв.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: фармацевтическое образование
фармацевтический факультет Львовского государственного медицинского института
история педагогики
история фармации
pharmaceutical education
Pharmaceutical Faculty of Lviv State Medical Institute
history of pedagogics
history of pharmacy
Короткий огляд (реферат): Проанализировано особенности содержания и структуры подготовки специалистов-фармацевтов в Украине в период 1939-1990 гг. на примере Львовского государственного медицинского института. Акцентировано внимание на особенностях формирования учебных планов, разработки и внедрения форм и методов обучения. This article analyses the features of the content and structure of the pharmacy specialists’ training in Ukraine during years 1939-1990 on the example of Lviv State Medical Institute. The attention is stresses on the features of curriculum formation, development and implementation of forms and methods of study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24125
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24-201-210.pdf476,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.