Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24093
Title: Моделювання інтеграції знань у підготовці молодших медичних сестер у професійно-технічних навчальних закладах
Other Titles: Моделирование интеграции знаний в подготовке младших медицинских сестер в профессионально-технических учебных заведениях
Modeling the integration of knowledge in the process of assistant nurses’ training in vocational school
Authors: Джулай, Лариса
Bibliographic description (Ukraine): Джулай Л. Моделювання інтеграції знань у підготовці молодших медичних сестер у професійно-технічних навчальних закладах / Лариса Джулай // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2013. – № 1. – С. 44–50. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: интеграция
интеграция знаний
модель
преподаватель
младшая медицинская сестра
integration
knowledge integration
model
teacher
assistant nurse
Abstract: В статье рассматривается практические аспекты реализации интеграции знаний преподавателями ПТУЗ. Визуальное представление в модели механизмов и приемов интегрирования позволяет более широко использовать интеграцию знаний при подготовке будущих младших медицинских сестер с ухода за больными. The article considers practical aspects of realization of knowledge integration by the teachers of vocational schools. Visual presentation in the model of mechanisms and methods of integration allows extending the use of knowledge integration in the process of future assistant nurses’ training.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24093
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5-44-50.pdf371,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.