Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24056
Назва: Практико-орієнтований підхід в академічній фазі педагогічної освіти Німеччини: погляди німецьких науковців
Інші назви: Практико-ориентированный подход в академической фазе педагогического образования Германии: взгляды немецких ученых
Practice-oriented approach in academic phase of teacher education in Germany: views of German researchers
Автори: Бобраков, Сергій
Бібліографічний опис: Бобраков С. Практико-орієнтований підхід в академічній фазі педагогічної освіти Німеччини: погляди німецьких науковців / Сергій Бобраков // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 6. – С. 235–241. – Бібліографія: 7 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: структура педагогического образования в Германии
профессионализация университетской подготовки учителей
практико-ориентированный подход
structure of teacher education in Germany
professionalization of university teacher education
practice-oriented approach
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается структура педагогического образования в Германии, анализируются новые, бакалаврские и магистерские программы подготовки учителей, определяется процент их внедрения отдельными федеральными землями. Исследуются работы немецких ученых в направлении обеспечения профессионализации подготовки учителей, изучаются возможности практико-ориентированного подхода как способа достижения этой цели. The article reveals the structure of teacher education in Germany, analyses new Bachelor-Master teacher training programs, defines the percentage of their implementation by separate Federal States. The author analyses theses of German researchers in the area of professionalization of teacher education and studies the possibilities of practice-oriented approach as a way of this objective achievement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24056
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29-235-241.pdf408,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.