Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24044
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалімон, Людмила-
dc.contributor.authorДучимінська, Тамара-
dc.date.accessioned2014-03-21T15:21:25Z-
dc.date.available2014-03-21T15:21:25Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМалімон Л. Психологічний аналіз взаємозв’язку атрибутивного стилю та рівня інтернальності студентів із мотивацією їх навчальної діяльності / Людмила Малімон, Тамара Дучимінська // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 6. – С. 127–137. – Бібліографія: 7 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24044-
dc.description.abstractСтатья посвящена рассмотрению взаимосвязи атрибутивного стиля и уровня интернальности студентов с мотивацией учебной деятельности. Проанализированы экспериментальные исследования, в которых доказано, что у студентов с пессимистическим атрибутивным стилем и экстернальным уровнем субъективного контроля в мотивации учебной деятельности преобладают внешние прагматические мотивы. The article deals with the interconnection between attributional style, level of student’s internality and the motivation of their learning activity. Analysing experimental studies, author proves that students with a pessimistic attributional style and level of externality subjective control in the motivation of learning activity are dominated by external pragmatic motives.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectатрибутивный стильuk_UA
dc.subjectуровень интернальностиuk_UA
dc.subjectмотивация учебной деятельности студентовuk_UA
dc.subjectattributional styleuk_UA
dc.subjectіnternality leveluk_UA
dc.subjectmotivation of students learning activityuk_UA
dc.titleПсихологічний аналіз взаємозв’язку атрибутивного стилю та рівня інтернальності студентів із мотивацією їх навчальної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeПсихологический анализ взаимосвязи атрибутивного стиля и уровня интернальности студентов с мотивацией их учебной деятельностиuk_UA
dc.title.alternativePsychological analysis of the interconnection between attributional style, level of student’s internality and the motivation of their learning activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17-127-137.pdf435,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.