Link lub cytat. http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24044
Tytuł: Психологічний аналіз взаємозв’язку атрибутивного стилю та рівня інтернальності студентів із мотивацією їх навчальної діяльності
Inne tytuły: Психологический анализ взаимосвязи атрибутивного стиля и уровня интернальности студентов с мотивацией их учебной деятельности
Psychological analysis of the interconnection between attributional style, level of student’s internality and the motivation of their learning activity
Authors: Малімон, Людмила
Дучимінська, Тамара
Cytat: Малімон Л. Психологічний аналіз взаємозв’язку атрибутивного стилю та рівня інтернальності студентів із мотивацією їх навчальної діяльності / Людмила Малімон, Тамара Дучимінська // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 6. – С. 127–137. – Бібліографія: 7 назв.
Data wydania: 2012
Wydawca: Видавництво Львівської політехніки
Słowa kluczowe: атрибутивный стиль
уровень интернальности
мотивация учебной деятельности студентов
attributional style
іnternality level
motivation of students learning activity
Abstract: Статья посвящена рассмотрению взаимосвязи атрибутивного стиля и уровня интернальности студентов с мотивацией учебной деятельности. Проанализированы экспериментальные исследования, в которых доказано, что у студентов с пессимистическим атрибутивным стилем и экстернальным уровнем субъективного контроля в мотивации учебной деятельности преобладают внешние прагматические мотивы. The article deals with the interconnection between attributional style, level of student’s internality and the motivation of their learning activity. Analysing experimental studies, author proves that students with a pessimistic attributional style and level of externality subjective control in the motivation of learning activity are dominated by external pragmatic motives.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24044
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №6

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
17-127-137.pdf435,77 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi