Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24044
Назва: Психологічний аналіз взаємозв’язку атрибутивного стилю та рівня інтернальності студентів із мотивацією їх навчальної діяльності
Інші назви: Психологический анализ взаимосвязи атрибутивного стиля и уровня интернальности студентов с мотивацией их учебной деятельности
Psychological analysis of the interconnection between attributional style, level of student’s internality and the motivation of their learning activity
Автори: Малімон, Людмила
Дучимінська, Тамара
Бібліографічний опис: Малімон Л. Психологічний аналіз взаємозв’язку атрибутивного стилю та рівня інтернальності студентів із мотивацією їх навчальної діяльності / Людмила Малімон, Тамара Дучимінська // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 6. – С. 127–137. – Бібліографія: 7 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: атрибутивный стиль
уровень интернальности
мотивация учебной деятельности студентов
attributional style
іnternality level
motivation of students learning activity
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена рассмотрению взаимосвязи атрибутивного стиля и уровня интернальности студентов с мотивацией учебной деятельности. Проанализированы экспериментальные исследования, в которых доказано, что у студентов с пессимистическим атрибутивным стилем и экстернальным уровнем субъективного контроля в мотивации учебной деятельности преобладают внешние прагматические мотивы. The article deals with the interconnection between attributional style, level of student’s internality and the motivation of their learning activity. Analysing experimental studies, author proves that students with a pessimistic attributional style and level of externality subjective control in the motivation of learning activity are dominated by external pragmatic motives.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24044
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17-127-137.pdf435,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.