Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24042
Назва: Педагогічні умови формування готовності майбутніх кухарів до професійної діяльності в умовах курортно-оздоровчого комплексу
Інші назви: Педагогические условия формирования готовности будущих поваров к профессиональной деятельности в условиях курортно-оздоровительного комплекса
Pedagogical terms of future cooks’ readiness formation to professional activity in the conditions of health-resort complex
Автори: Козловська, Леся
Бібліографічний опис: Козловська Л. Педагогічні умови формування готовності майбутніх кухарів до професійної діяльності в умовах курортно-оздоровчого комплексу / Леся Козловська // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 6. – С. 112–118. – Бібліографія: 12 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: будущие повара
профессиональная деятельность
курортно-оздоровительный комплекс
педагогические условия
future cooks
professional activity
health-resort complex
pedagogical terms
Короткий огляд (реферат): В статье обоснованы педагогические условия формирования готовности будущих поваров к профессиональной деятельности в условиях курортно-оздоровительного комплекса в контексте компетентностного, деятельностного, личностного, дифференцированного и народоведческого подходов. Отражены особенности оздоровительного питания и профессиональные требования к специалистам кулинарного профиля для их реализации. The article grounds the pedagogical terms of readiness formation of future cooks to professional activity in the conditions of health-resort complex in the context of competence, activity, personal, differentiated, and ethnological approaches. The author highlights the features of health food and professional requirements to the specialists of culinary profile in relation to their realization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24042
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15-112-118.pdf371,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.