Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24030
Title: Обґрунтування структури педагогічної компетентності магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю
Other Titles: Обоснование структуры педагогической компетентности магистрантов высших учебных заведений непедагогического профиля
Substantiation of the structure of pedagogical competence of Master’s degree students of higher education institutions of non-pedagogical profile
Authors: Мачинська, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Мачинська Н. Обґрунтування структури педагогічної компетентності магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю / Наталія Мачинська // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 6. – С. 18–25. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: компетентность
педагогическая компетентность
магистрант
competence
pedagogical competence
Master’s degree student
Abstract: В статье проанализированы различные подходы к обоснованию структуры профессиональной компетентности будущих специалистов разных направлений в условиях их подготовки в высших учебных заведениях; выделено и обосновано структурные компоненты педагогической компетентности магистрантов высших учебных заведений непедагогического профиля. The article analyses various approaches to the substantiation of the structure of pedagogical competence of future specialists of different spheres in the conditions of their training at higher education institutions. The author specifies and grounds structural components of pedagogical competence of Master’s degree students of higher education institutions of non-pedagogical profile.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/24030
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3-18-25.pdf383,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.