Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23998
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМагдач, Зоряна-
dc.date.accessioned2014-03-20T09:07:45Z-
dc.date.available2014-03-20T09:07:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМагдач З. Особливості функціонування шкільних рад у системі шкільної освіти Канади / Зоряна Магдач // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 5. – С. 239–247. – Бібліографія: 16 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23998-
dc.description.abstractРезюме: в статье рассматриваются основные функции деятельности школьных советов в системе образования Канады. Автор анализирует структуру школьных советов, их основные сходства в разных провинциях и территориях Канады, а также их роль, права и обязанности в разных провинциях и территориях страны. The article discusses main functions of the school boards in the educational system of Canada. The author analyzes structure of the school boards, their main similarities in different provinces and territories of Canada, their role, rights and responsibilities in different provinces and territories of the country.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectшкольный советuk_UA
dc.subjectшкольное законодательствоuk_UA
dc.subjectуправление образованиемuk_UA
dc.subjectschool boarduk_UA
dc.subjectschool lawuk_UA
dc.subjecteducational administrationuk_UA
dc.titleОсобливості функціонування шкільних рад у системі шкільної освіти Канадиuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности функционирования школьных советов в системе школьного образования Канадыuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the schools boards’ functioning in the school educational system of Canadauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31-239-247.pdf384,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.