Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23993
Назва: Проблема виховання молоді: соціально-філософський аспект
Інші назви: Проблема воспитания молодежи: социально-философский аспект
The problem of the youth education: social and philosophical aspect
Автори: Тоцький, Ігор
Бібліографічний опис: Тоцький І. Проблема виховання молоді: соціально-філософський аспект / Ігор Тоцький // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 5. – С. 193–202. – Бібліографія: 6 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: социально-философский аспект
философия спасения
сотериологическое воспитание
педагогика спасения
зона спасения
зона греха
social and philosophical aspect
philosophy of the salvation
soteriological education
pedagogy of the salvation
zone of the salvation
zone of the sin
Короткий огляд (реферат): В статье религиозно-философская проблема спасения человеческой души рассматривается как ключевая педагогическая проблема. На принципах Библейской сотериологии (науки о спасении), трансформированной в философию спасения, выстраиваются организационно-методические основания педагогики спасения и сотериологического воспитания, которое по мысли автора должно занять ведущее и важное место в системе украинского просвещения на ряду с церковным и домашним (семейным) воспитанием. The article considers religious and philosophical problem of a human salvation to be a key pedagogical problem. On the principles of the Biblical Soteriology (the science about redemption), transformed into philosophy of salvation, organizational and methodical principles of the pedagogy of salvation and soteriological education are formed up, which, in the author’s opinion, must hold leading and important place in the system of Ukrainian education alongside of church and family education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23993
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26-193-202.pdf386,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.