Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23986
Назва: Соціально-психологічна концепція когнітивного розвитку молодших школярів
Інші назви: Социально-психологическая концепция когнитивного развития младших школьников
Social and psychological conception of cognitive development of junior schoolchildren
Автори: Войцеховська, Оксана
Бібліографічний опис: Войцеховська О. Соціально-психологічна концепція когнітивного розвитку молодших школярів / Оксана Войцеховська // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 5. – С. 158–166. – Бібліографія: 12 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: когнитивное развитие
ассимиляция и аккомодация
оборотность интеллектуальных операций
интериоризация
екстериоризация
интеллектуальная инициатива
системная дифференциация
децентрация умственной деятельности
cognitive development
assimilation and accommodation
circulation of intellectual operations
іnterisation
еkstarisation
intellectual initiative
system differentiation
decentration of mental process
Короткий огляд (реферат): Исследование когнитивного развития (познавательных процессов и способностей), связанное с перестройкой систем, образованием новых структур, традиционно происходит в разных психологических направлениях и школах на основании констатирующего лабораторного эксперимента. Определены многочисленные механизмы, принципы, феномены и показатели развития познавательной сферы человека. Research of cognitive development (cognitive processes and capabilities) related to alteration of the systems, formation of new structures, is traditionally conducted in different psychological directions and schools on the basis of ascertaining laboratory experiment. The author determines numerous mechanisms, principles, phenomena and indices of human’s cognitive sphere development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23986
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22-158-166.pdf382,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.