Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23899
Назва: Розвиток освіти у братських школах України XVI – XVII ст. в контексті західноєвропейського відродження
Інші назви: Развитие образования в братских школах Украины XVI – XVII вв. в контексте западноевропейского возрождения
Development of education in brotherhood schools in Ukraine (XVI – XVII centuries) in the context of Western European Renaissance
Автори: Антонюк, Галина
Бібліографічний опис: Антонюк Г. Розвиток освіти у братських школах України XVI – XVII ст. в контексті західноєвропейського відродження / Галина Антонюк // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 4. – С. 198–206. – Бібліографія: 11 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: школьное образование
братства
братские школы
западноевропейская латинская школа
национальная традиция
school education
brotherhoods
brotherhood school
Western European Latin School
national tradition
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются социально-исторические предпосылки развития и формирования школьного образования в Украине в период XVI–XVII вв., раскрыта роль братских школ в процессе становления педагогической мысли и школы на этнических украинских землях в названный период; прослеживаются способы усвоения украинской педагогикой иностранного материала и форм. Образование в братских школах было сориентированным на национальные достижения, но, в свою очередь, оно было открыто для усвоения передовых достижений западноевропейской школы и науки. Social and historical conditions of the development of school education in Ukraine in XVI–XVII centuries are under consideration. The article shows the role of brotherhood schools in the development of pedagogical thought and school on the ethnic Ukrainian lands in the outlined period. The author traces back the ways of foreign materials and forms acquisition by Ukrainian pedagogics. The rise of brotherhood schools was a significant step towards the development of higher education in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23899
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25-198-206.pdf398,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.