Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23885
Назва: The use of the concept of archetypes in building an international brand of ladies' lingerie
Інші назви: Використання концепції архетипів у створенні міжнародного бренду жіночої нижньої білизни
Автори: Furtak, R.
Бібліографічний опис: Furtak R. The use of the concept of archetypes in building an international brand of ladies' lingerie / R. Furtak // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 225–232. – Bibliography: 20 titles.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: international branding
brand archetypes
lingerie market
міжнародний брендинг
архетипи бренду
ринок білизни
Короткий огляд (реферат): The article presents the concept of archetypes in the context of building an international brand of ladies' lingerie. Archetypes are an element of brand strategy which is the basis for all the branding activities being conducted. The present paper discusses the 12 basic brand archetypes. Moreover, three subtypes of The Enchantress archetype are presented. Those subarchetypes can be successfully utilised by the manufacturers of ladies' lingerie (classic or erotic). Представлено концепцію архетипів у контексті побудови міжнародного бренду жіночої нижньої білизни. Архетипи є елементом стратегії бренду, яка є основою для будь-якої діяльності у сфері брендингу. Розглянуто 12 основних архетипів бренду та представлено три підтипи архетипу «Чарівниці». Ці субархетипи можуть бути успішно використані виробниками жіночої білизни (класичної або еротичної).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23885
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2013. – №762

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36-225-232.pdf950,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.