Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23881
Назва: Evaluation of customer service in the supply chain of food products
Інші назви: Оцінювання рівня обслуговування клієнтів у ланцюгу поставок продукції харчової промисловості
Автори: Yakymyshyn, L. Y.
Chtej, N. І.
Бібліографічний опис: Yakymyshyn Л. Я. Evaluation of customer service in the supply chain of food products / L. Y. Yakymyshyn, N. І. Chtej // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 258–262. – Bibliography: 10 titles.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: customer satisfaction
supply chain pasta
competitiveness
customer surveys
ABC analysis of the survey results
задоволення клієнтів
ланцюг поставок макаронних виробів
конкурентоспроможність
опитування клієнтів
АВС-аналіз результатів опитування
Короткий огляд (реферат): The paper presents the issues related to the evolution of customer satisfaction in a supply chain pasta. On the example of supply chain pasta explored the issue of improving customer service. Conducted customer surveys allowed us to analyze the problem of customer satisfaction. Наведено рішення, пов'язані з еволюцією задоволення клієнтів у ланцюзі поставок макаронних виробів. На прикладі ланцюга поставок макаронних виробів досліджено питання щодо підвищення рівня обслуговування клієнтів. Проведене опитування клієнтів дало змогу провести аналіз проблеми задоволення клієнта.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23881
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2013. – №762

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41-258-262.pdf307,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.