Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23881
Title: Evaluation of customer service in the supply chain of food products
Other Titles: Оцінювання рівня обслуговування клієнтів у ланцюгу поставок продукції харчової промисловості
Authors: Yakymyshyn, L. Y.
Chtej, N. І.
Bibliographic description (Ukraine): Yakymyshyn Л. Я. Evaluation of customer service in the supply chain of food products / L. Y. Yakymyshyn, N. І. Chtej // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 258–262. – Bibliography: 10 titles.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: customer satisfaction
supply chain pasta
competitiveness
customer surveys
ABC analysis of the survey results
задоволення клієнтів
ланцюг поставок макаронних виробів
конкурентоспроможність
опитування клієнтів
АВС-аналіз результатів опитування
Abstract: The paper presents the issues related to the evolution of customer satisfaction in a supply chain pasta. On the example of supply chain pasta explored the issue of improving customer service. Conducted customer surveys allowed us to analyze the problem of customer satisfaction. Наведено рішення, пов'язані з еволюцією задоволення клієнтів у ланцюзі поставок макаронних виробів. На прикладі ланцюга поставок макаронних виробів досліджено питання щодо підвищення рівня обслуговування клієнтів. Проведене опитування клієнтів дало змогу провести аналіз проблеми задоволення клієнта.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23881
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41-258-262.pdf307,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.