Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23878
Назва: CSR as an element of based-value marketing. Implementation of corporate social responsibility by the DANONE GROUP in Poland
Інші назви: CSR як елемент орієнтованого на вартість маркетингу. Впровадження корпоративної соціальної відповідальності у DANONE GROUP у Польщі
Автори: Howaniec, H. B.
Бібліографічний опис: Howaniec H. B. CSR as an element of based-value marketing. Implementation of corporate social responsibility by the DANONE GROUP in Poland / H. B. Howaniec // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 232–239. – Bibliography: 24 titles.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: CSR
based-value marketing
орієнтований на вартість CSR
CSR
маркетинг
Короткий огляд (реферат): The system changes, including in Poland, have forced a change in approach to the market. Implementation of the marketing concept without providing real value for the customer, taking into account other interest groups or using traditional media is becoming – at least for certain groups of consumers – obsolete. This article presents the definition of the marketing concept, narrowing to its determination from the perspective of the tools and its goals, presents the concept of value-based marketing and its specificity by presenting as an example – delivering value through the implementation of the concept of corporate social responsibility. Системні зміни, які відбуваються зокрема й у Польщі, змусили змінити підхід до маркетингу. Впровадження маркетингової концепції без надання реальної вартості для споживача, беручи до уваги інтереси інших груп чи використовуючи традиційні засоби маркетингових комунікацій, для певних груп стає недоцільним. Визначено маркетингову концепцію, деталізуючи її з точки зору інструментарію та цілей, представлено концепцію орієнтованого на вартість маркетингу і його специфіку з використанням прикладу – надання вартості впровадженням концепції корпоративної соціальної відповідальності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23878
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2013. – №762

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37-232-239.pdf262,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.