Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23876
Назва: Marketing in the primary production sector
Інші назви: Маркетинг у секторі первинного виробництва
Автори: Tomczak-Wozniak, E.
Бібліографічний опис: Tomczak-Wozniak E. Маркетинг у секторі первинного виробництва / E. Tomczak-Wozniak // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 212–217. – Bibliography: 19 titles.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: marketing
agriculture
marketing tools
маркетинг
сільське господарство
маркетингові інструменти
Короткий огляд (реферат): The content of this paper is the analysis of the problems of use of marketing tools in Polish agriculture. Practical application of marketing in agriculture is increasingly important because of the competitiveness, innovation and globalization in the modern world, which determines the importance of the undertaken subject. Здійснено аналіз проблем використання маркетингових інструментів у польському сільському господарстві. Практичне застосування маркетингу у сільському господарстві стає все важливішою складовою діяльності у зв'язку з підвищенням конкуренції, інноваціями та глобалізацією у сучасному світі, що зумовило вибір теми роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23876
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2013. – №762

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34-212-217.pdf236,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.