Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23868
Title: Психолого-педагогічні проблеми сучасної архітектурної освіти
Other Titles: Психолого-педагогические проблемы современного архитектурного образования
Psychological and pedagogical approaches to modern architectural education
Authors: Литвин, Віталій
Bibliographic description (Ukraine): Литвин В. Психолого-педагогічні проблеми сучасної архітектурної освіти / Віталій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 4. – С. 88–99. – Бібліографія: 14 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: архитектурное образование
высшее учебное заведение
проектное обучение
пропедевтический подход
профессиональная культура
architectural education
higher educational institution
project studies
propaedeutics approach
professional culture
Abstract: Изложен анализ психолого-педагогических проблем и противоречий в профессиональном образовании специалистов-архитекторов, а также поиск концептуальных подходов к повышению качества их подготовки. The article analyses psychological and pedagogical problems and contradictions of specialists-architects’ professional education, and researches the conceptual approaches to their training quality raise.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23868
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12-88-99.pdf406,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.