Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23868
Назва: Психолого-педагогічні проблеми сучасної архітектурної освіти
Інші назви: Психолого-педагогические проблемы современного архитектурного образования
Psychological and pedagogical approaches to modern architectural education
Автори: Литвин, Віталій
Бібліографічний опис: Литвин В. Психолого-педагогічні проблеми сучасної архітектурної освіти / Віталій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 4. – С. 88–99. – Бібліографія: 14 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: архитектурное образование
высшее учебное заведение
проектное обучение
пропедевтический подход
профессиональная культура
architectural education
higher educational institution
project studies
propaedeutics approach
professional culture
Короткий огляд (реферат): Изложен анализ психолого-педагогических проблем и противоречий в профессиональном образовании специалистов-архитекторов, а также поиск концептуальных подходов к повышению качества их подготовки. The article analyses psychological and pedagogical problems and contradictions of specialists-architects’ professional education, and researches the conceptual approaches to their training quality raise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23868
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12-88-99.pdf406,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.