Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23867
Назва: Моніторинг рівня сформованості предметної компетентності майбутнього кравця з технології виготовлення одягу
Інші назви: Мониторинг уровня сформированности предметной компетентности будущего портного по технологии изготовления одежды
Monitoring of the subject competency formation level of future tailor on the technology of clothes manufacturing
Автори: Нечіпор, Світлана
Бібліографічний опис: Нечіпор С. Моніторинг рівня сформованості предметної компетентності майбутнього кравця з технології виготовлення одягу / Світлана Нечіпор // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 4. – С. 79–87. – Бібліографія: 6 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: квалифицированный рабочий
предметная компетентность
предметная компетенция
портной
квалиметрический подход
педагогический мониторинг
qualified worker
subject competency
subject competence
tailor
kvalimetry approach
pedagogical monitoring
Короткий огляд (реферат): В статье рассмотрены общие подходы к сформированности уровня предметной компетентности будущего квалифицированного рабочего. Отображена квалиметрическая модель оценивания уровня сформированности предметной компетентности будущего портного 3-го разряда, которая учитывает предметные компетенции и их компоненты. Приведен пример разработки и применения матрицы предметной компетентности учащегося. The general approaches to the formation of subject competency level of a future skilled worker are under consideration. The author presents kvalimetry estimation model of the subject competency level formation of future tailor of the third level, taking into account the subject competences and their components. The article gives an example of the student’s matrix subject competency development and usage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23867
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11-79-87.pdf380,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.