Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23855
Title: Лінгводидактичний потенціал особистісно орієнтованого підходу до вивчення української мови в ПТНЗ сфери обслуговування
Other Titles: Лингводидактический потенциал личностно ориентированного подхода к изучению украинского языка в профессионально-технических учебных заведениях сферы обслуживания
Lingual and didactic potential of personally oriented approach to studying Ukrainian in vocational schools of service sphere
Authors: Бабій, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Бабій І. Лінгводидактичний потенціал особистісно орієнтованого підходу до вивчення української мови в ПТНЗ сфери обслуговування / Ірина Бабій // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 4. – С. 19–26. – Бібліографія: 18 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: личностно ориентированный подход
личностное развитие
языковая личность
personally oriented approach
personal development
lingual personality
Abstract: В статье освещены теоретические аспекты личностно ориентированного подхода к изучению родного языка в профессионально-технических учебных заведениях по подготовке специалистов для сферы обслуживания. The article considers theoretical aspects of personally oriented approach to studying the native language in vocational schools that train specialists of service sphere.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23855
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3-19-26.pdf376,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.