Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23850
Назва: Участь провідних університетів Мексики у розвитку професійної освіти маргінальних верств населення
Інші назви: Участие ведущих университетов Мексики в развитии профессионального образования маргинальных слоев населения
The role of leading universities of Mexico in the development of professional education of marginalized people
Автори: Жижко, Олена
Бібліографічний опис: Жижко О. Участь провідних університетів Мексики у розвитку професійної освіти маргінальних верств населення / Олена Жижко // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 3. – С. 223–232. – Бібліографія: 11 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: образование Мексики
профессиональное образование
маргинальные слои населения
высшие учебные заведения Мексики
education in Mexico
professional education
marginalized people
higher educational institutions of Mexico
Короткий огляд (реферат): Статья является результатом научно-педагогического исследования, цель которого заключалась в определении степени воздействия ведущих высших учебных заведений на развитие профессионального образования маргиналов в Мексике. Выявлено, что в процессе становления профессионального образования Мексики, включая профессиональную подготовку маргиналов, принимали активное участие как государственные, так и частные учреждения, а также ведущие высшие учебные заведения, такие как Национальный автономный университет Мексики, Национальный политехнический институт, Высшие педагогические школы, Автономные университеты штатов и другие вузы. The article is the result of scientific and pedagogical study aimed to determine the extent of the impact of the leading higher educational institutions on the development of professional education of marginalized people in Mexico. The author finds out that in the process of professional education becoming in Mexico, including training for marginalized people, both public and private institutions and leading higher educational institutions such as the National Autonomous University of Mexico, the National Polytechnic Institute, Higher pedagogical schools, Autonomous State universities and other institutions of higher education were actively involved in the process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23850
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29-223-232.pdf1,88 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.