Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23847
Title: Сучасні підходи вітчизняних і європейських дослідників до визначення поняття “соціальне партнерство” у професійній освіті
Other Titles: Современные подходы отечественных и европейских исследователей к определению понятия “социальное партнерство” в профессиональном образовании
Modern approaches of native and European researchers to the definition of the notion of “social partnership” in professional education
Authors: Креденець, Надія
Bibliographic description (Ukraine): Креденець Н. Сучасні підходи вітчизняних і європейських дослідників до визначення поняття “соціальне партнерство” у професійній освіті / Надія Креденець // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 3. – С. 200–206. – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: социальное партнерство
социальный диалог
дуальность практического и теоретического обучения
непрерывное профессиональное образование
social partnership
social dialogue
the duality of practical and theoretical training
continuing professional education
Abstract: Рассматриваются фундаментальные идеи социального партнерства в профессиональном образовании. Обосновываются основные задачи социального партнерства на региональном и общегосударственном уровнях и на уровне учреждений профессионального образования. The author considers fundamental ideas of social partnership in professional education. The author substantiates the main tasks of social partnership at the regional and national levels and at the level of professional education.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23847
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26-200-206.pdf1,4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.