Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23847
Назва: Сучасні підходи вітчизняних і європейських дослідників до визначення поняття “соціальне партнерство” у професійній освіті
Інші назви: Современные подходы отечественных и европейских исследователей к определению понятия “социальное партнерство” в профессиональном образовании
Modern approaches of native and European researchers to the definition of the notion of “social partnership” in professional education
Автори: Креденець, Надія
Бібліографічний опис: Креденець Н. Сучасні підходи вітчизняних і європейських дослідників до визначення поняття “соціальне партнерство” у професійній освіті / Надія Креденець // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 3. – С. 200–206. – Бібліографія: 9 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: социальное партнерство
социальный диалог
дуальность практического и теоретического обучения
непрерывное профессиональное образование
social partnership
social dialogue
the duality of practical and theoretical training
continuing professional education
Короткий огляд (реферат): Рассматриваются фундаментальные идеи социального партнерства в профессиональном образовании. Обосновываются основные задачи социального партнерства на региональном и общегосударственном уровнях и на уровне учреждений профессионального образования. The author considers fundamental ideas of social partnership in professional education. The author substantiates the main tasks of social partnership at the regional and national levels and at the level of professional education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23847
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26-200-206.pdf1,4 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.