Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23841
Назва: Специфіка функціонування навчальних закладів професійного спрямування на Лівобережній Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)
Інші назви: Специфика функционирования учебных заведений профессионального направления в Левобережной Украине (вторая половина ХІХ – начало ХХ в.)
Specific features of vocational educational establishments’ functioning on the Left-Bank Ukraine (the second half of the XIX – the beginning of the XX centuries)
Автори: Сахній, Мирослава
Бібліографічний опис: Сахній М. Специфіка функціонування навчальних закладів професійного спрямування на Лівобережній Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) / Мирослава Сахній // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 3. – С. 145–155. – Бібліографія: 18 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: профессиональная школа
земства
содержание образования
квалифицированный специалист
ремесленные школы
учебно-воспитательный процесс
vocational school
counties
educational contexts
trained specialist
handicraft schools
educational process
Короткий огляд (реферат): В статье проанализирована необходимость создания сети профессиональных школ в связи с отменой крепостного права и развитием экономики на Левобережной Украине во второй половине ХІХ – начала ХХ века. Описаны разные типы школ и раскрыта роль этих учебных заведений в системе образования того времени. The article analyses the necessity of creation the network of vocational schools in connection with serfdom abolishing and economics development on the Left-Bank Ukraine in the second half of the XIXth – in the beginning of the XXth centuries. The author describes different types of schools and shows the role of these educational establishments in the educational system of that time.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23841
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20-145-155.pdf1,84 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.