Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23839
Назва: Розвиток школи українського народного танцю у мистецькій спадщині Л. Д. Чернишової
Інші назви: Развитие школы украинского народного танца в художественном наследии Л. Д. Чернышовой
Ukrainian folk dance school development in artistic heritage of L. Chernyshova
Автори: Благова, Тетяна
Бібліографічний опис: Благова Т. Розвиток школи українського народного танцю у мистецькій спадщині Л. Д. Чернишової / Тетяна Благова // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 3. – С. 127–136. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: хореографическое искусство
украинский народный танец
педагог-хореограф
художественно-педагогическое наследие
choreographical art
Ukrainian folk dance
teacherschoreographers
artistic and pedagogical heritage
Короткий огляд (реферат): Анализируется творческое и художественно-педагогическое наследие Л. Д. Чернышовой – известного украинского балетмейстера, организато- ра и руководителя вокально-хореографических коллективов – в контексте процессов становления и развития школы украинского народного танца в Украине во второй половине ХХ ст. Обобщено опыт художественно-педагогической деятельности педагога-хореографа, определено ее вклад в развитие хореографической культуры и образования Украины. The article analyses creative and artistic-pedagogical heritage of L. Chernyshova, well-known Ukrainian ballet-master, the founder and the manager of vocal and choreographical groups in the context of forming and development of Ukrainian folk dance school in the second part of the XXth century. The author summarizes the experience of artistic-pedagogical activity of teacher-choreographer, and determines its contribution to the development of choreographical culture and education in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23839
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18-127-136.pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.