Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23835
Назва: Місце самостійної пізнавальної діяльності студентів у формуванні їх проектно-технологічної культури
Інші назви: Место самостоятельной познавательной деятельности студентов в формировании их проектно-технологической культуры
Place of independent cognitive activity of students in the formation of their project and technological culture
Автори: Моштук, Василь
Бібліографічний опис: Моштук В. Місце самостійної пізнавальної діяльності студентів у формуванні їх проектно-технологічної культури / Василь Моштук // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 3. – С. 41–47. – Бібліографія: 7 назв.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: самостоятельность
самостоятельная деятельность
проектно-технологическая деятельность
проектно-технологическая культура
independence
independent activity
project and technological activity
project and technological culture
Короткий огляд (реферат): В статье раскрыты подходы к формированию проектно-технологической культуры будущего учителя технологий и черчения. Показано место самостоятельной познавательной деятельности студентов в формировании ПТК. Уточнено понятия “самостоятельная деятельность”, “познавательная самостоятельность”, “самообразование”. Раскрыты организационно-педагогические условия и принципы проектирования самостоятельной работы студентов. Охарактеризованы уровни сложности самостоятельной проектно-технологической деятельности будущих педагогов. The approaches to the formation of project and technological culture of future teachers of technologies and drawing are under consideration in the article. The author shows the place of independent cognitive activity of students in the formation of PTC and specifies the notions of “independent activity”, “cognitive independence”, “self-education”. The article reveals organizational and pedagogical conditions and principles of students’ independent activity planning and characterizes the difficulty levels of independent project and technological activity of future teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23835
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7-41-47.pdf1,65 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.