Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23834
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисенко, Оксана-
dc.contributor.authorЖигайло, Наталія-
dc.date.accessioned2014-03-04T15:33:59Z-
dc.date.available2014-03-04T15:33:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБорисенко О. Психолого-педагогічні засади формування позитивного ставлення батьків до дітей з аутизмом / Оксана Борисенко, Наталія Жигайло // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 3. – С. 97–104. – Бібліографія: 12 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23834-
dc.description.abstractВ статье освещены основные психолого-педагогические основы формирования позитивного отношения родителей к детям с аутизмом. The article highlights the major psychological and pedagogical principles of formation of positive attitude of parents to children suffering from autism.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectдетский аутизмuk_UA
dc.subjectвоспитание детейuk_UA
dc.subjectкоррекционно-развивающая программаuk_UA
dc.subjectтренинговая работаuk_UA
dc.subjectтерапевтический процессuk_UA
dc.subjectиндивидуальность ребенкаuk_UA
dc.subjectinfantile autismuk_UA
dc.subjectparentinguk_UA
dc.subjectcorrectional and developing programmeuk_UA
dc.subjecttraining workuk_UA
dc.subjecttherapeutic processuk_UA
dc.subjectindividuality of the childuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні засади формування позитивного ставлення батьків до дітей з аутизмомuk_UA
dc.title.alternativeПсихолого-педагогические основы формирования позитивного отношения родителей к детям с аутизмомuk_UA
dc.title.alternativePsychological and pedagogical principles of positive attitude formation of parents to autistic childrenuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14-97-104.pdf1,99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.