Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23829
Title: Стан розвитку особистісної готовності майбутніх фахівців нафтогазового профілю до професійної діяльності (за результатами констатуючого експерименту)
Other Titles: Состояние развития личностной готовности будущих специалистов нефтегазового профиля к профессиональной деятельности (по результатам констатирующего эксперимента)
The state of development of personal readiness of future oil and gas experts to the professional work (on the results of the stating experiment)
Authors: Гуменюк, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Гуменюк Н. Стан розвитку особистісної готовності майбутніх фахівців нафтогазового профілю до професійної діяльності (за результатами констатуючого експерименту) / Наталія Гуменюк // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 3. – С. 73–81. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: моральная нормативность
коммуникативный потенциал
поведенческая регуляция и нервно-психическая стойкость
духовный потенциал
ответственность
мотивационно-потребностная направленность
интеллектуальное развитие
moral norms
communicative potential
behavioural regulation and psychological firmness
spiritual potential
responsibility
motivation tendency
intellectual development
Abstract: В статье представлены качественные и количественные результаты экспериментального исследования личностной готовности будущих специалистов нефтегазового профиля к профессиональной деятельности. The article considers qualitative and quantitative results of the experimental research of personal readiness of future oil and gas experts to the professional work.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/23829
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11-73-81.pdf1,59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.